מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

החלפת מנעולים ברחובות

✔️ שירות החלפת מנעולים ברחובות!

✅ מומחים בהחלפת כל סוגי המנעולים ברחובות

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני עם מנעולן ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר להחלפת מנעול לדלת ברחובות:

התקשרו עכשיו להחלפת מנעולים ברחובות: 077-2318096

מתי ואיך מבצעים החלפת מנעולים ברחובות

חברת 'מנעולן ברגע' מבטיחה לבצע החלפת מנעולים ברחובות עבורכם בכל שעה כדי להבטיח כי תוכלו ליהנות ממנגנון נעילה טוב ואיכותי שיגן עליכם ועל בני הבית שלכם בכל מצב. אנחנו מבטיחים להעמיד לרשותכם מנעולן 24 שעות בטלפון 077-2318096 בעבור החלפת מנעולים ברחובות וכמובן ביצוע שורה של תיקונים שיאפשרו לכם להרגיש מוגנים יותר, אם בבית שלכם ואם בבית העסק. אצלנו תמצאו שירותים של החלפת צילינדר, החלפת מנעול רב בריח, החלפת מנעול תיבת דואר ועוד במחירים משתלמים, שווים לכל כיס. אצלנו תמצאו שירות איכותי והוגן ממיטב המנעולנים ברחובות.

 

הצורך בהחלפת מנעולים ברחובות הוא כמעט בלתי נמנע

החלפת מנעולים ברחובות, בין אם מדובר על החלפת מנעול תיבת דואר ואם מדובר על החלפת מנעול צילינדר זו לעולם תוצאה של אחד משני מקרים:

  1. החלפת מנעולים ברחובות יכולה להתבצע כדי לשדרג את מנגנון הנעילה הקיים: החלפת מנגנון רב בריח או החלפת מנגנון נעילה של חברה אחרת יכולה להתבצע כתוצאה מהניסיון לשדרג את המערכת הקיימת ולהחליף אותה במערכת טובה יותר ואיכותית יותר. מנעולים משתדרגים כל הזמן והטכנולוגיה מאפשרת לנו לייצר מנעולים איכותיים יותר, טובים יותר במחירים שהולכים והופכים נמוכים מיום ליום. החלפת מנעולים ברחובות אם כן לאור כך היא לא תופעה נדירה.
  2. החלפת מנעולים ברחובות בעקבות שורה של תקלות במנגנון הנעילה: אם יש דבר בו כולם משתמשים באופן תדיר בחיי היום יום שלהם, באופן כמעט בלתי מורגש לעיתים, זה במנגנון הנעילה. כולם פותחים את מנעול הבית, מנעול תיבת הדואר ומנעול הרכב בלי סוף. לכן, החלפת מנעולים היא אך סיטואציה כמעט טבעית, שהרי בלייה טבעית זו תופעה נפוצה שמתרחשת כל הזמן בכל חומר. לעיתים החלפת מנעולים ברחובות יכולה להיות עבודה פשוטה יחסית, אך לעיתים הזנחה וחוסר טיפול עלולים להוביל למצב בו המנעול הולך ונשחק ופוגע בחלקים האחרים של הדלת ושל המנעול.
 
 

מנגנון הנעילה מושפע מכל החלקים שלו

הרבה פעמים כאשר אנחנו מדברים על החלפת מנעולים ברחובות נדמה כאילו כל מה שצריך לעשות זה להחליף מנעול אחד במנעול חדש. כאילו העבודה כולה היא בסך הכל התפקיד הוא להתאים את המנעול לסיטואציה. בין אם מדובר על החלפת מנעול רב בריח ובין אם מדובר על החלפת מנעול תיבת דואר. אבל האמת היא כי החלפת מנעול או החלפת מנעולים היא פעולה מורכבת יותר שדורשת מתן תשומת לב לכל החלקים שמרכיבים יחד את המנגנון הזה שנקרא מנגנון הנעילה.

הדלת, המשקופים, הידית ולשונית הדלת, לכולם יש תפקיד וכולם דורשים התייחסות בתהליך של החלפת מנעולים ברחובות. הרי אין כל טעם בביצוע של החלפת מנעולים כל עוד הגורם שיצר את התקלה לכתחילה ממשיך להיות פקטור ולהשפיע על מנגנון הנעילה באופן זה או אחר. ההמלצה היא לעולם לא להזניח תקלה אחת ולקוות כי משהו ישתפר בהמשך. במרבית המקרים תגלו כי דווקא גילוי וטיפול מוקדמים מאפשרים טיפול איכותי וממוקד יותר שמביא לתוצאות טובות בסופו של דבר.

 

מדוע חשוב לתת למנעולן מקצועי ברחובות להחליף את המנעול

לעיתים זה נדמה כאילו החלפת מנעולים ברחובות זו פעולה פשוטה אותה כל אחד יכול לבצע. אבל האמת היא שזה לא מאוד מדויק. החלפת מנעול צילינדר למשל דורשת לא פעם הבחנה ברורה בין סוגי דלתות שונים והתאמה של המנעול כמו גם של אופן הנחת המנעול בהתאמה. כך גם במקרה של החלפת מנעול רב בריח ובמקרה של החלפת מנעול פלדלת.

שהרי, על מנת שהמנעול יעבוד כנדרש, יש לחתוך בתוך הדלת ולאפשר החדרה של המנעול באופן כזה שיאפשר למנעול לעבוד כנדרש. במידה והמנעול לא נכנס כמו שצריך, אז אנחנו עלולים לראות הידרדרות של המצב ותקלה שהולכת והופכת לבעיה של ממש בדלת ובמשקוף, כך שבסופו של דבר, מתהליך פשוט של החלפת מנעול תמצאו את עצמכם מתמודדים עם שורה של תקלות שהטיפול בהן מורכב יותר והתשלום על התיקון שלהן לא קטן.

 

מה כוללת עבודה של החלפת מנעולים ברחובות בידי מנעולן מקצועי

מנעולן מקצועי נותן למעשה מענה עבור כל החלקים של מנגנון הנעילה השונים. מנעולן מקצועי ברחובות, כלומר, מנעולן מורשה, לא רק מחליפים מנעולים כשצריך. העבודה של מנעולן מתחילה בייעוץ והכוונה לגבי סוג המנעול המתאים עבור כל מקרה ולאחר הייעוץ אנו מדברים על שורה של פעולות שתפקידן לא רק לבצע החלפת מנעולים שתתן מענה נקודתי. אלא מדובר על טיפול רוחבי שבסופו של דבר יתן אותותיו לאורך שנים קדימה.

מנעולן מורשה ברחובות הוא מי שעליו להסתכל על הדלת, על צירי הדלת וחלקים נוספים במנגנון הנעילה. התפקיד של מנעולן מורשה הוא בסופו של יום לאפשר לכם, הלקוחות, ליהנות מהתוצאות של השירות לאורך זמן.

 

החלפת מנעול צילינדר ברחובות – כמה נקודות למחשבה

החלפת מנעול צילינדר ברחובות זו פעולה שחוזרת על עצמה כמעט כל יום בחייו של כל מנעולן מורשה ברחובות המכבד את עצמו. הסיבה לכך היא שמנעול צילינדר הוא ככל הנראה המנעול הפופולרי ביותר בעולם. אנחנו מדברים על מנגנון מכני פשוט שבקלות הופך להיות כלי שבאמצעותו ניתן לנעול ולפתוח את הדלת ללא כל בעיה.

מנעול צילינדר מורכב מפינים קטנים שמסתתרים בחור המנעול. מפתח פשוט מסובב אותם ומאפשר ללשונית הדלת לצאת או להיכנס, כלומר, לנעול את הדלת או לפתוח אותה בהתאם לצורך. החלפת מנעולים לדלת ברחובות במקרה ומדובר על החלפת מנעול צילינדר מחייבת למעשה התאמה של סוג מנעול צילינדר נבחר לדלת והתקנה שלו. שכן מנעול צילינדר הוא רק סוג המנעול, כאשר תחתיו נמצאים סוגים נוספים של מנעולים שהם למעשה מנעולי צילינדר על אף שההגדרה שלהם נגזרת מהמפעל בו הם מיוצרים.

מנעול צילינדר של רב בריח, מנעול מולטילוק, מנעול פלדלת, כל אלו מנעולי צילינדר שפשוט יוצרו במפעלים שונים ומכאן קיבלו את שמם. החלפת מנעול צילינדר ברחובות צריכה כמובן להיות בהתאם לסוג הדלת עבורה מותאם המנעול המדובר.

 

הייחודיות של מנעול רב בריח

החלפת מנעול רב בריח היא כמובן תופעה נפוצה גם כן. החלפת מנעול רב בריח שכיחה יותר בבתי עסק, שם בדרך כלל מחפשים אמצעים חזקים יותר לנעילה משמעותית. החלפת מנעול רב בריח מאופיינת בדרך כלל בעבודה מאומצת על הדלת עצמה. שכן מנעול רב בריח ייחודי בכך שלשוניות הנעילה שלו הן רבות. מכאן גם מגיע שמו, 'רב בריח' הוא מספר בריחים, כלומר, מספר של לשוניות נעילה.

אם כן מנעול רב בריח בהקשר הזה הוא מנעול שמאפיין לא מעט בתי עסק והחלפה של מנעול רב בריח היא כמובן לא עבודה קלה במיוחד. החלפת מנעול רב בריח כמו גם החלפת מנגנון רב בריח זו עבודה שדורשת עיסוק בעץ או בכל חומר ממנו עשויה הדלת, מה שדורש מגע יד עדין כדי למנוע תקלות שעלולות להיווצר בדלת ומכאן גם בכל מנגנון הנעילה כולו.

 

החלפת מנעול דלת פנים לעומת דלת חוץ

כאמור, החלפת מנעולים דורשת ידע ומקצוענות. לא כל מנעולן ברחובות יודע לעשות כל עבודה. אבל כאן אולי המקום להדגיש כי החלפת מנעול דלת פנים היא פעמים רבות קלה יותר מאשר החלפת מנעול לדלת חוץ. מדוע? משום שמנעול שנועד לדלת חוץ הוא פעמים רבות איכותי יותר ומורכב יותר מה שמוביל לעבודה מאומצת. אבל, אל תשכחו כי בסופו של דבר, תפקידו של המנעול הוא להגן עליכם ועל בני הבית שלכם. בין אם מדובר על מנעול לדלת פנים ובין אם על מנעול לדלת חוץ, ההמלצה שלנו היא לעולם לשים לב ולהתייחס ברצינות לכל אירוע. אתם רוצים להרגיש מוגנים במקום בו אתם משאירים את החפצים שלכם ובמקום בו אתם חיים, החלפת מנעול לדלת פנים היא לא משהו שהיינו מזלזלים בו כל כך בקלות.

 

מה כולל תהליך של פריצת והחלפת מנעולים ברחובות

בעולם המנעולנות אנחנו מבדילים בין מקרים של פריצת מנעולים, כלומר, כניסה בכוח למתחם זה או אחר בגלל שהמנעול לא עובד ובין החלפת מנעול. בדרך כלל פריצת מנעולים זו תגובה למקרה חירום שלא סובל דחוי. זו יכולה להיות משפחה שנתקעה מחוץ לבית ואלו יכולים להיות עובדים של בית עסק שפשוט לא מצליחים להיכנס למשרד במקרה חירום. החלפת מנעולים ברחובות לעומת זאת זה מקרה שונה לחלוטין, בו ניתן לתאם מראש מתי יגיע איש המקצוע כדי להחליף מנגנון נעילה אחד במנגנון נעילה אחר, טוב יותר ואיכותי יותר.

תהליך של פריצת מנעולים כמו גם החלפת מנעולים כולל כמה שלבים שאותם נפרט בקצרה ממש עכשיו.

 

הכל מתחיל בשיחה המקדימה

זה לא משנה אם מדובר על החלפת מנעול מולטילוק או החלפת מנעול צילינדר, כך או אחרת, לשיחה המקדימה יש משקל משמעותי כאשר אנחנו מדברים על החלפת מנעול או פריצה של מנעול זה או אחר. ההמלצה שלנו היא לא להמעיט במילים. מנעולן מורשה ומיומן יצליח להבין מבעד למילים שלכם מה השירות אותו אתם מחפשים והדבר יאפשר לו להתמקד ולהביא את הכלים הרלוונטיים לביצוע העבודה ללא כל בעיה מהרגע הראשון.

 

לאחר מכן, מגיע שלב ביצוע העבודה עצמה

כמובן שכאן קיימים הבדלים מהותיים בין עבודה של החלפת מנעול והתקנה של מנעול חדש ובין פריצה של מנעול הדלת. מה שחשוב לזכור הוא שבראש ובראשונה, התפקיד של מנעולן מורשה הוא להבטיח כי העבודה לא תפגע בדלת. האמינו לנו, אנחנו, בתור אנשי מקצוע מנוסים ראינו לא פעם ולא פעמיים מקרים בהם עבודה לא טובה פשוט פגעה בדלת והובילה לנזק רב בהרבה.

 

שכפול מפתחות במידת הצורך

מנעולן מקצועי בדרך כלל מסתובב עם האמצעים שיאפשרו שכפול מפתח במקרים כמו החלפת צילינדרים וכיוצא באלו. שימו לב כי אתם מבקשים מבעל המקצוע שיאפשר לכם לקבל את השירות הזה שיכול להקל עליכם ועל בני הבית לחזור במהירות רבה לשגרת חיים רגילה.

 

מנעולן ברגע כאן כדי לעזור לכם 24 שעות ברחובות

מנעולן 24 שעות עבור החלפת מנעולים ברחובות זה השירות אותו אנחנו, 'מנעולן ברגע' מספקים בכל יום מחדש. אם אתם מחפשים להבין מה טווח המחירים על ביצוע העבודה חשוב להגיד כי הדבר משתנה ממנעול למנעול וממקרה למקרה. אנחנו, אנשי המקצוע בחברה, עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח שירות מעולה בזמן קצר במחירים הוגנים ומשתלמים לכל כיס.

אנחנו נמצאים שם עבור הלקוח, מתוך ההבנה כי עבור שירות טוב אין סיבה שהלקוח ישלם על כך מחיר יקר. אנחנו נמצאים כאן במחירים שווים לכל כדי להבטיח כי כל אחד יוכל ליהנות משירות מעולה במחירים משתלמים.

אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם מנעולן מורשה בטלפון 077-2318096 במידה ואתם מעוניינים לבצע החלפת מנעולים ברחובות ולקחת מנעול חדש שעולה סכום כזה או אחר של כסף וצריך לתת מענה שיהיה טוב מספיק עבור הצרכים שלכם. אנחנו מחכים לכם בטלפון או באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט! אנו מבצעים את השירות הנ"ל 24 שעות ומוכנים בכל עת להעניק לכם שירות מקצועי ואמין יחד עם מחירים הוגנים!

אין מחיר קבוע להחלפת צילינדר. צריך לבחון כל מקרה לגופו. לפרטים נוספים והצעת מחיר היכנסו לאתר והשאירו פרטים ונשמח לעזור!

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מחפשים החלפת מנעולים? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים באזור

איזורי שירות נוספים

5/5 - (16 votes)