מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

מנעולן מומלץ בהרצליה

✔️ מנעולן מומלץ בהרצליה – שירותי מנעולן 24 שעות!

✅ מומחים בכל שירותי המנעולנות.

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשירותי מנעולן מומלץ בהרצליה:

התקשרו עכשיו למנעולן בהרצליה: 077-2318096

מנעולן מומלץ בהרצליה – זמין עבורך 24 שעות לכל בעיה

שכחתם את הקוד לכספת? אבדו לכם המפתחות לבית? זקוקים לשירותי מנעולן מומלץ בהרצליה בשעת חירום? למי עדיין לא קרה המקרה שהוא נשאר מחוץ לבית או ששכח את הקוד לכספת המכילה דבריי ערך?

אנו כאן עבורכם לתת מענה זמין וישיר של שירותי מנעולנות 24 שעות בהרצליה שירות מהיר ומקצועי בעל תודעת שירות גבוה, שירותי המנעולנות באישור משטרת ישראל וברמה הגבוהה ביותר ומתמחים בכל סוגי הפריצות. אנו במנעולן רגע במוקד שלנו בהרצליה דואגים לפרוץ עבורכם כל בעיה פריצות מנעולים מהקל ועד המורכב ביותר, פריצות רכבים, פריצת כספות, פריצת דלתות ועוד.

חייגו עכשיו למוקד שלנו 077-2318096 ונשלח אליכם מנעולן מומלץ בהרצליה מורשה ומוסמך אשר יגיע לעזרתכם עד 20 דקות בלבד ויסייע לכם בבעיה שנוצרה. לרשותנו מנעולנים בהרצליה בעלי המלצות רבות מלקוחותינו המרוצים, במידה ונקלעתם לצרה חייגו ואל תהססו ונגיע בהקדם ובמיידי.

מנעולן מומלץ ומורשה בהרצליה בעל תעודת יושר

מנעולן ברגע דואגת להקפיד על כך שצוות המנעולנים שלנו בהרצליה הינם מנעולנים באישור משטרת ישראל. אנו מגיעים לעבודותינו עם תעודת היושר עלינו על כל מקרה שלא יקרה. תעודת המקצוע שלנו כוללת הכשרה מקצועית וקבלת אישורים מחייבים מכל הגורמים הנחוצים.

תעודת היושר נחוצה בכך שאתם הלקוחות תהיו מודעים לכך שלמנעולנים שלנו אין עבר פלילי ועברם נקי והינם אנשים שומרי חוק.

 

מהו בעצם תפקידם של מנעולן מומלץ בהרצליה?

מנעולן הינו אדם המתמחה בהתקנה ובתחזוקה של מנעולים, פריצות כל סוגי המנעולים ומערכות אבטחה באופן מורשה. שירותי מנעולן מומלץ בהרצליה כולל בין היתר שירותי תיקון מנעול שבור, שכפול מפתחות, מתקין מערכות אבטחה, פורץ מנעולים, פורץ רכבים, פורץ כספות, פורץ דלתות, החלפת ותיקון צילינדרים, תיקון ידיות ודלתות ועוד. במקצוע המנעולנות התפקיד דורש זמינות של מנעולן 24 שעות על מנת להעניק שירות מיידי ללקוחותינו בהרצליה במקרים שלא סובלים דיחוי.

 

כיצד בוחרים מנעולן מומלץ בהרצליה מבין כל המנעולנים?

כשבאים לחפש מנעולן מומלץ בהרצליה בראשית הדברים צריך לבדוק אם מדובר במנעולן מורשה. בניגוד לבעלי מקצוע אחרים המנעולן מקבל גישה לדברים האישיים שלכם, לדברים יקרי ערך ולביתכם. לכן, הדבר הראשון שתעשו כשאתם באים לחפש שירותיו של מנעולן הוא האם ניתן לסמוך עליו, לדעת שהוא אדם אמין בעל תעודת יושר ותעודת הסמכה כמנעולן.

בחירת מנעולן צריכה להיות מהאזור שלכם על מנת לחסוך בהוצאות. במידה והינכם מתגוררים בהרצליה לא כדאי להזמין מנעולן אשר רחוק מכם במרחק של יותר מחצי שעה ומעלה מכיוון שככל הנראה תחוייבו בעלויות מיותרות כגון זמן הגעה, הוצאות דלק ועוד. במידה והינכם מתגוררים בהרצליה חשבו חכם והזמינו את שירותיו של מנעולן מומלץ בהרצליה.

דבר נוסף, במקרה והזמנתם מנעולן בהרצליה שאלו מהי שעת ההגעה המשוערת, חשוב לבחור מנעולן שזמין לקריאה באופן מיידי. אנו במנעולן ברגע דואגים לספק עבורכם שירותי מנעולנות בהרצליה בתוך 20 דקות בלבד!

לתשומת ליבכם! כאשר מזעיקים מנעולן לרוב יהיה מדובר במקרה חירום לכן חסכו לעצמכם את הטלפונים בחיפוש מנעולן קרוב אליכם, בידקו לפני האם מדובר במנעולן מומלץ זמין ואמין ובעל תעודת יושר ושימרו את פרטיו למקרה הצורך.

 

מה חשוב לדעת לפני שמזעיקים מנעולן מומלץ?

קודם כל במקרה של צורך במנעולן הישארו רגועים אין צורך בפאנקיה חפשו בגוגל מנעולן מומלץ בהרצליה, חייגו והסבירו לו מה הבעיה בה נתקלתם. באותו הרגע ובמידת הזמינות של המנעולן הוא יסביר לכם כיצד להתנהל ומה לעשות.

אם המנעולן מודיע שהינו פנוי וזמין עבורכם ומגיע לטפל בבעיה תהיו רגועים ותדעו שעד 20 דקות הגעה והוא אצלכם עוזר ומטפל בעזרת מקצועיות בתחום המנעולנות וההכשרות שעבר וההסמכה שקיבל, יחסי אנוש מעולים ומקצועיות ברמה הגבוה ביותר.

המחירים שלנו נוחים לכל כיס ולכל בעיה המחיר שתואם עבורה ודואגים לכך שהמחירים יהיו ממוצעים ואטרקטיביים לכל אדם לפי גודל הבעיה בצורה הגונה כלפינו וכלפיי הלקוח.

 

מה כוללים שירותי המנעולנים שלנו בהרצליה?

שירותי המנעולנות שלנו בהרצליה כוללים קודם כל מקצועיות, אמינות ותעודת יושר וכמובן תעודת הסמכה מקצועית. אנו מתחייבים לאיתור מהיר של הבעיה, פריצה או החלפה בשירות אקספרס בין אם זה בדרכים או בדירה וכדומה. אנו משתמשים בכלי עבודה מהמתקדמים והמובילים בתחום כגון: כלי כרסום, בלון משיכה ועוד, זמינות מידיית והגעה תוך 20 דקות בלבד!

מחיר מחיר מחיר! דואגים לכם למחירים נוחים ואטרקטיביים כך שאין מה לחשוש מלהזמין שירותים של מנעולן מומלץ בהרצליה.

בנוסף למה שנכלל עד כה תקבלו מאיתנו שיחת טלפון וייעוץ ראשוני בחינם ההתמחות שלנו כוללת את כל סוגי הפריצות והתיקונים למשל החלפת צילינדר רב בריח, שיכפול מפתחות, פריצת רכבים, פריצת כספות ועוד.

 

לפניכם סוגי מנעולים נפוצים בשירות המנעולן

ישנה כמות גדולה של סוגי מנעולים כגון: מנעול חבוי, מנעול עליון, מנעול צילינדר, מנעול קודן דיגיטלי, מנעול מכני, מנעול ביומטרי, מנעול לשונית, עד פה זה חלק קטן לעומת שאר המנעולים.

המנעולים המכניים, ביומטרים וקודן דיגיטלי הינם המנעולים הקשים ביותר לפיצוח, הינם דורשים ידע רב ומסובך שאין לכל מנעולן לעומת שאר המנעולים שהינם קלים יותר לתיקון והחלפה. מנעולן טוב ומקצועי יצליח לטפל בכל סוגי המנעולים מהקל ועד הקשה ביותר עם טיפה מאמץ והרבה מקצועיות.

 

שירותי מנעולן מומלץ בהרצליה כוללים בין היתר

  • תיקון דלתות בהרצליה – ישנם דלתות רבות כל דלת ודלת שונה ישנם דלתות של רב בריח, דלתות רשפים, דלתות שריוניות ועוד. כאשר ישנה דלת הזקוקה לטיפול ותיקון אנו המנעולנים רק מבדיקה זריזה צריכים להבין אילו דלתות ברות תיקון ואילו לא. למשל דלתות רשפים ודלתות שריוניות מסובכות יותר בתיקונם לעומת אחרות.
  • תיקון מנעולים בהרצליה – תיקוני מנעולים היא פעולה מורכבת ולעיתים יכולה להיות אף מסובכת מאוד מכיוון שכשאר ישנו מנעול פגום צריכים המנעולנים לפתוח אותו ולתקן את החלקים הקטנים, לא כל המנעולים ברי תיקון. יתרה מזאת, החלפת מנעול למנעול חדש יכולה אף להוזיל את מחיר התיקון וגם לחסוך זמן לשני הצדדים.
  • החלפת צילינדר בהרצליה – הפעולה מהירה וקלילה הגובלת בזמן של 15-30 דקות. סך הכל ישנה פעולה קלה שצריכה להעשות והיא פתיחת המנעול ולאחר מכן הוצאה של הסוגרים והברגים ואז החלפת הצילינדר. לעיתים מדובר בפעולה קלה שכל אחד עם קצת מאמץ יכול לעשות אך כשמדובר בדלתות רב בריח ההחלפה קצת יותר קשה ומתוחכמת והיא מצריכה ידע ונסיון רב כפי שיש למנעולן מומלץ בהרצליה.
  • פורץ כספות בהרצליה – פריצת כספות היא הפריצה המסובכת ביותר מבין כולן מכיון שכספות נועדו לכך שלא יוכלו לפרוץ אליהן עקב דברי הערך שמוסתרים בפנים אך כאשר וישנה כספת הדורשת פריצה נצטרך לפרוץ אותה בעדינות רבה כי פגיעה קטנה והיא אינה ניתנת לפריצה.
  • כספות ביתיות המוטבעות בקיר קלות יותר לפריצה אך יהיה הצורך לנסטר אותן מהקיר ולהטביע חזרה בעזרת ריתוך .
  • פורץ רכבים בהרצליה – פריצת רכב תעשה לרוב בעזרת כלי דגדוג, חיווט ופריצה קלאסית. פורץ הרכבים ממבט ברכב ובבעיה הנתונה לפניו ידע ממבט איזו פריצה עליו לבצע, לעיתים רחוקות ובסוגי מכוניות שונים הפריצה תהיה פריצת דגדוג.
 

שירותינו בהרצליה הינם מגוונים וכוללים עוד סוגים רבים של פריצות, החלפות והתקנות אותם אנו מבצעים בעזרת מנעולן מומלץ בהרצליה. כל שאלה אשר ביכולתכם לשאול אל תהססו חייגו 077-2318096 כדי שלמקרה ותצטרכו שרותי מנעולנות בהרצליה תדעו שיש לכם על מי לסמוך כשאתם זקוקים לשירותי מנעולן מומלץ בהרצליה והינכם יכולים לסמוך עליו.

 

כלי הפריצה של מנעולן

ישנם כמה סוגי כלי פריצה עיקריים בשימוש של המנעולנים אשר אותם כלים משמשים אותם לשרותי פריצה כלליים וספציפיים כאחד. המנעולן צריך לדעת למהם הכלים אשר משמשים אותו, כיצד משתמשים בהם ולהתאים כל כלי לסוג הפריצה.

  • כרטיסי טריקה – כרטיסי הטריקה אלו כרטיסים ממתכת או מפלסטיק שברגע הכנסתם בין המשקוף לדלת וטלטול אגרסיבי על לשונית הדלת יכולים לשחרר דלת טרוקה.
  • כלי דגדוג – כלי הדגדוג מגיעים בשלל סוגים שונים גדולים או קטנים מטרתם של כלי הדגדוג הם לחדור אל המנעול ולסובב את הבריח מה שקורה בפועל הוא שכלי הדגדוג מדמה מפתח לכל עניין ודבר וכך אפשר לפתוח לרוב כל מנעול אך עדיין תלוי בסוג המנעול ומורכבות הבעיה.
  • כלי כרסום – כלי הכרסום אלו ראשי מברגה מחוספסים שמטרתם העיקרית היא לאכול ולכרסם את מתכת המנעול כדי להגיע אל מנגנון הנעילה ולשחרר אותו בצורה ידנית. בנוסף לאחר עבודת כלי הכרסום דרוש מיד להחליף מנעול מכיוון שכלי הכרסום הורס את המנעול ואת מנגנון הנעילה שלו.
  • חולצי מפתחות שבורים – כאשר המפתח השבר בתוך המנעול ברוב המקרים כמעט ובילתי אפשרי להוציא אותו מהמנעול לא בעזרת האצבעות ובקושי עם חפץ חד לשם כך ישנו הכלי המחלץ מפתחות שבורים מהמנעולים אותו הכלי הוא מחט גמישה העשויה ממתכת הנכנסת אל חור המנעול ומחלצת את הפתח השבור.
  • כרית ניפוח ומוט משיכה – סוג הכלי הזה משמש בעיקר לפריצות רכבים, כרית הניפוח הינה כרית גמישה מפלסטיק המתנפחת בעזרת המשאבה ומיצצרת מרווח בין המשקוף לדלת המכונית וכך מאפשרת את כניסתו של מוט המשיכה אל תוך הרכב ושיחרור כפתור הנעילה.
 

כמובן שישנם עוד סוגים רבים של כלי פריצה אך כל פריצה וסוג כלי העבודה שמתאים עבורה. ישנם סוגים רבים של דברים שיש צורך לפרוץ וכל כלי מתאים לפי מורכבות הפריצה אך אל תדאגו אנו במנעולן ברגע  נעמוד לשירותכם במקצועיות מירבית וכלים איכותיים כך שאל תתפשרו ותבחרו את הטוב ביותר עבורכם.

 

מנעולן מומלץ בהרצליה זול, כדאי?

זכרו שיש משפט שאומר שלעיתים הזול עולה ביוקר! אין ספור פעמים אנו מקבלים טלפונים מלקוחות שהיה אצלם מנעולן שעשה נזק יותר מתועלת, השאלה הראשונה שאנו שואלים את אותו לקוח, לא זיהית שמדובר בחאפר? התשובה המתקבלת ברוב הפעמים היא "המחיר הזול פיתה אותי להזמין אותו" מה שנקרא, הכתובת הייתה על הקיר.

חשוב לנו להבהיר אנו דואגים לתת לכם שירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים שאף מנעולן לא יוכל לספק. המחירים נקבעים על ידי כמה קריטריונים שונים כגון על פי שעת הקריאה למנעולן, תעריף יום לא יהיה אותו התעריף בלילה. סוגי בעיות שונים: יכולה להיות פריצה לרכב אשר לא מצריכה עבודה מרובה ועם זאת פריצת כספת ברמת קושי גבוהה. אך אל דאגה נתקלתם בבעיה נדאג עבורכם למחיר הגון ואטרקטיבי המתאים לכל כיס.

מנעולן דלתות בהרצליהמחיר מ-120₪
מנעולן רכב בהרצליהמחיר מ-150₪
מנעולן חירום בהרצליהמחיר מ-150₪

 

שירותי מנעולן מומלץ בהרצליה 24 שעות – זה רק עם מנעולן ברגע!

הינכם זקוקים למנעולן בהרצליה בדחיפות המרבית? פרצו לביתיכם וחוששים לביטחונכם? כספת בעלת דברי ערך ננעלה ואין ביכולתכם לפתוח אותה? אנו בחברת מנעולן ברגע נשלח אליכם במיידי צוות מנעולנים בהרצליה אשר ישמחו לתת עבורכם שירותי מנעולנות ולעזור בכל מקרה.

אנחנו רוצים לומר לכם שהגעתם לשירותי מנעולנים מוסמכים בהרצליה בעלי תעודת יושר והסמכה בתחום המנעולנות וממשטרת ישראל. אל תחששו לביטחונכם לרשותינו צוות מנעולנים מומלצים ומורשים בהרצליה ומסתובבים עם התעודה לצורך הסרת ספק.

אנו מתמחים בכל סוגי הפריצות, החלפות ותיקונים. זמינותינו כמנעולנים הוא 24 שעות ובנוסף על כך נגיע תוך 20 דקות ליעד המצוקה. מנעולנים בהרצליה מוזעקים אך ורק במקרי חירום ואין לדעת מי הבא עם מקרה בו תצטרכו מנעולן מומלץ בהרצליה שמרו את מספר הטלפון שלנו 077-2318096 ובמקרה של מצוקה תדעו שיש לכם מנעולנים מוסמכים ואמינים לשירותכם בהרצליה.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט! אנו זמינים עבורכם 24 שעות ומוכנים עם צוות מנעולנים בכל רגע לקריאה של פריצת רכב או תיקון דלת, ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר עד לפיתרון המיטבי.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת הבעיה וסוגה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

בהחלט! לרשותינו צוות מנעולנים הזמין עבורכם 24 שעות ביממה ומוכן לכל קריאה בהקדם האפשרי על מנת לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים באזור

איזורי שירות נוספים