מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

התקנת מנעול טביעת אצבע

איך פועלים סוגי מנעולים ביומטריים? מה היתרונות של מנעול טביעת אצבע? מה עושים במקרה של תקלה במנעול ביומטרי? כל התשובות במאמר שלפניכם, המשיכו לקרוא.

מנעולים בעלי טכנולוגיית זיהוי ביומטרי

מנעול טביעת אצבע – פתרון יעיל לאנשים שמאבדים מפתחות כל הזמן.זיהוי ביומטרי מבוסס על אפיון ספציפי של תכונה פיזית או התנהגות, כמו למשל קצב הקלדה וזיהוי קול. תכונות התנהגות פחות נפוצות בתחום של זיהוי ביומטרי והן צפויות להשתלב בעיקר בתוכנות מחשב, בעוד הזיהוי המבוסס על תכונות פיזיולוגיות כבר כאן.

הביטוי הברור והנפוץ ביותר לשימוש בתכונות פיזיות לזיהוי בני אדם הוא כמובן מנעולים. ניתן לראות זאת בין היתר במנעולים שיודעים לזהות טביעות אצבע, תווי פנים, כף יד ואפילו קשתית או רשתית בעין. הבעיה היא שתיקון תקלות במנעול טביעת אצבע דורש רמה גבוהה מאוד של מקצועיות ולכן צריך לבחור את המנעולן הנכון לטובת המשימה.

המנעולן שיזהה את הצרכים שלך

בחברת מנעולן ברגע ממשיכים לפתח טכניקות מתקדמות על מנת להתקין מנעול טביעת אצבע ולטפל בתקלות הנפוצות שקשורות לסוגים שונים של מנעולים ביומטריים. נכון להיום אנחנו יכולים לפתור עבורך כל בעיה של מנעול ביומטרי ולעמוד לרשותך בתוך 30 דקות בלבד. ארגז הכלים שלנו הוא מהמתקדמים בארץ, אנחנו עובדים בפריסה ארצית עם מנעולנים מוסמכים ומורשים בלבד.

אופי הפעילות של מנעול טביעת אצבע

כל מנעול ביומטרי פועל בצורה פחות או יותר דומה, למעט הגדרה מראש של תכונה פיזיולוגית שאותה הוא אמור לזהות. אם למשל ניקח מנעול טביעת אצבע כדוגמא כי זהו פתרון נעילה נפוץ ופופולארי. נוכל להבחין בסיווג של שלושה סוגים עיקריים של טביעות ובסיווג מעמיק יותר שמפריד בין לולאות ומערבולות.

בכל מקרה, הנחת המוצא היא שלכל אדם טביעת אצבע ייחודית וכמעט לא נמצאו מקרים של טביעות אצבע זהות בין שני אנשים – אפילו לא אצל תאומים.

היתרונות של מנעול טביעת אצבע

השאלה המתבקשת היא למה בכלל להתאמץ על מנת להתקין מנעול טביעת אצבע והאם יש לו יתרונות ספציפיים על פני מערכות נעילה אחרות. ראשית, הערך המוסף של מנעול טביעת אצבע הוא שאין צורך בשום סוג של מפתח בשביל לפתוח אותו. בעל המנעול או האנשים שמוגדרים כמאושרים לפתיחה שלו יכולים לעשות זאת בעזרת האצבע שלהם בלבד.

הם לא צריכים לשאת איתם צרור מפתחות, אין סיכוי לאובדן של המפתח ורמת האמינות בזיהוי טביעת האצבע מתקרבת כבר לשלמות. במקביל, מנעול טביעת אצבע מצמצם באופן דרמטי את סיכויי הפריצה ולכן מגביר את תחושת הביטחון האישי.

שימושים בזיהוי ביומטרי של טביעת אצבע

אין להתבלבל בין מנעול מגנטי שפועל על בסיס מכניקה פשוטה יחסית, לבין סוגי מנעולים ביומטריים שמחייבים הגדרה מראש של תכונות פיזיולוגיות מסוימות. כך לדוגמא ניתן כיום להשתמש בזיהוי ביומטרי של טביעת אצבע לא רק בשביל לפתוח מנעולי דלתות, אלא גם כחלק ממערכת הגנה של מנעול כספת, במחשבים וטלפונים ניידים, במערכות בקרה וכניסה לארגונים ועוד.

הזמנת מנעולן לפריצת מנעול ביומטרי

מנעול טביעת אצבע עלול לסבול מבעיות כמו כל מנעול אחר, אך לא כל מנעולן יודע כיצד להתמודד עם תקלות מן הסוג הזה. בעלי עסקים או אנשים פרטיים שמעדיפים מנעול ביומטרי חייבים למצוא פורץ מנעולים מוסמך שיידע כיצד לפתוח אותו.

בהקשר הזה כדאי לבדוק את הרקע המקצועי של פורץ כספות או דלתות בטיפול בסוגי מנעולים ביומטריים, לשאול מראש האם הוא יודע כיצד לבצע החלפת מנעולים ביומטריים ישנים במנעולים חדשים ולברר האם יש לו הסמכה רשמית מטעם משטרת ישראל.

שירותי פריצה מתקדמים – הדור הבא של שירותי הפריצה

מנעולן מוסמך חייב להישאר מעודכן בשיטות הפריצה והנעילה החדשות ואסור לו להסתפק בהכשרה המקורית בלבד. עליו לעקוב אחר פרסומים של חברות אבטחה, להתנסות כמה שיותר בהחלפת מנעולים ביומטריים ולדעת כיצד לטפל בתקלות של מנעול מגנטי לעומת מנעול ביומטרי. רק פורץ מנעולים שעונה על כל הדרישות האלה יידע כיצד לפתוח מנעול טביעת אצבע בלי להסב נזקים לשאר מערכת האבטחה, ואיך לשרת את צרכי הלקוחות על הצד הטוב ביותר.

5/5 - (9 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?