מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

הרכב ננעל עם מפתחות בפנים

במקרים בהם הרכב ננעל עם מפתחות בפנים, יש כמה אפשרויות פעולה אשר חלקן עשויות להיות ריסקיות יותר מאחרות. הכוונה היא, ריסקי מבחינת הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם לרכב בעקבות פריצה לא מקצועית. רגע לפני שמנסים לשבור חלון, הנה מה שצריך לדעת על פריצת מנעול רכב. 

הזמנת מנעולן מומחה לרכבים

כאשר מדובר על מצבים שבהם הרכב ננעל עם מפתחות בפנים, בד"כ ההמלצה היא להזמין מנעולן אשר מתמחה בסוגי המקרים האלו. עם זאת, יש לציין, ע"פ החוק בישראל, רק מנעולנים מורשים משטרת ישראל רשאים לפרוץ לרכבים. אם בימינו קיימות שיטות מתקדמות לפריצת רכבים באישור משטרת ישראל, הרי שבשנים עברו, השיטות הבאות היו הנפוצות:

  1. שבירת חלון: בד"כ, היה נהוג לשבור את אחד מהחלונות האחוריים הקטנים (חלון המשולש האחורי).
  2. כיפוף פח: פחחי רכב היו נוהגים לכופף את דלת פח הרכב כדי להיכנס פנימה.

 

יש להדגיש ולחדד, השיטות שלעיל כבר אינן נהוגות בימינו.

פריצת רכב נעול על ידי מנעולן
פריצת רכב נעול

מה לעשות אם הרכב ננעל עם מפתחות בתוכו?

אם הרכב ננעל עם מפתחות בתוכו, קודם כל, חשוב לא להילחץ – יש פתרונות לכך. בשלב הראשון יש לאתר מנעולן אשר נחשב מספיק מקצועי וכזה אשר מכיר את סוג הרכב שלכם. כמו כן, מומלץ לבדוק אם יש לכם סט מפתחות נוסף, שכן רוב הרכבים מגיעים עם 2 זוגות של מפתחות.

לאחר שאיתרתם כמה מנעולנים המציעים את סוג השירות שאתם צריכים, תערכו השוואה מהירה בין אותם אנשי מקצוע כדי להבין את העלויות הכרוכות בעבור שירות פריצה לרכב נעול, כאשר היא מתבצעת באישור משטרת ישראל ועשויה לעלות בין כ-250 – 550 ₪ ומעלה, הכול תלוי בסוג הרכב.

באילו שעות מנעולנים מספקים שירות?

מכיוון שאנשים צריכים מנעולן במרכז בכל מיני שעות של היממה, ישנם מנעולני רכבים 7\24 אשר פועלים באזורי שירות שונים ברחבי הארץ, כאשר חלק אחר מהמנעולנים לא יהיו זמינים בשעות הלילה. יש לציין, שירות לילי תמיד כרוך בתוספת מחיר של כ-25% – 45% על מחיר השירות המקורי.

אם אתם צריכים מנעולן באמצע הלילה, קחו בחשבון שהשירות יהיה יקר משמעותית מאשר השירות שתקבלו במהלך היום. עם זאת, לעיתים אין ברירה והמקרה אינו סובל דיחוי. לפני הזמנת המנעולן, בדקו עד כמה המקרה סובל דיחוי. אם כן, פשוט דחו את הזמנת איש המקצוע לבוקר שאחרי.

מנעולן פורץ רכבים מקצועי
פורץ רכבים מקצועי

כמה עולה מנעולן פריצת רכב?

במקרים שבהם הרכב ננעל עם מפתחות בפנים, מחיר פריצת הרכב ישתנה בהתאם לסוג הרכב, אך לרוב, המחיר לא יעבור את הרף של ה-550 ₪ – 750 ₪. עם זאת, לפעמים יש צורך לשכפל מפתחות רכב, מה שעשוי לעלות מאות ועד אלפי שקלים נוספים.

מחיר השירות יהיה תלוי במומחיות והסמכת המנעולן, השעה ביום, המיקום שבו הרכב תקוע וכן הלאה. אם אתם מעוניינים להוזיל קצת עלויות בכיס שלכם, חשוב להשוות הצעות מחירים של כמה מנעולנים ולהתקדם משם.

4.9/5 - (19 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?