מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

באיזה תחומים עוסק מנעולן רכב?

לא נעים להגיע לרכב ולגלות שאין לכם את היכולת לפתוח אותו בצורה פשוטה עם המפתח. במקרים כאלה ישנו צורך בהזמנת מנעולן רכב על מנת למצוא פיתרון לבעיה. במאמר הקרוב נענה על השאלה באיזה תחומים עוסק מנעולן רכב?

מנעולן רכב עוסק בשלושה תחומים עיקריים:

  • פריצת רכבים
  • שחזור מפתחות לרכב
  • התקנת מנעולים חדשים לרכב.

מנעולן רכב הוא בעצם איש מקצוע הבקיא בכל סוגי הרכבים החדשים יותר והחדישים פחות, ואף מסוגל להתמודד עם החדשים שבין מערכות הנעילה.  פורץ רכבים ניתקל בלא מעט סיטואציות מוזרות ואף לא נעימות, בגינם אנשים מוצאים את עצמם מחוץ לרכב מבלי יכולת להיכנס. זה יכול להיות כתוצאה משכחת המפתחות בתוך הרכב כשהוא מונע או לא מונע. זה יכול להיות לקרות לאחר אובד המפתחות או גניבה, וזה יכול להיות שהאימובילייזר לא מגיב והרכב לא מניע. לכל הסיטואציות הללו, יש פתרון אחד, פורץ רכבים.

הזמנת פורץ רכבים – בדקו לפני שאתם מזמינים

פורץ רכבים מקצועי ומנוסה, יגיע למקום בו אתם נמצאים, ובאמצעות הכלים מהמתקדמים בעולם והידע שברשותו, הוא יפרוץ  את דלתות הרכב ויאפשר כניסה אליו. בשביל להיות בטוחים שבחרתם פורץ רכבים אמין ומקצועי, חשוב לאתר אחד כזה מבעוד מועד ולהיות בראש שקט שאם זה  יקרה אנחנו אז אתם תהיו מוכנים ככל שניתן. כשמדובר על פורץ רכבים, כדאי ללכת על בטוח. חשוב לבחור בצוות מקצועי, שמורכב מפורצים מקצועיים ומנוסים בפריצות לרכבים, המצוידים בציוד המתקדם ביותר בתחום ובעלי האישורים והתעודות לביצוע העבודה, כך שאתם יכולים להיות בראש שקט. פורץ רכבים שהוא לא בעל ניסיון יכול לעשות לרכב נזק בלתי הפיך, שיכול לעלות לכם כסף רב לתקנו. לכן אסור לבחור פורץ רכבים בגלל שהוא זול מה שיעלה לכם יקר מאוד.

פורץ רכבים 24 שעות – זמינות מסביב לשעון

עוד פרט חשוב שכדאי לזכור שפורץ רכבים צריך להיות זמין עשרים וארבע שעות ביממה כולל שבת וחג, מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת באיזו שעה תזדקקו לשירותיו. רצוי לבחור במנעולן שעובד גם בשבתות וחגים. ישנם מנעולנים שעובדים 24 שעות ביממה, אבל לא בשבת וחג ולכן כדאי לבדוק זאת מבעוד מועד. כמו כן, כדאי לבדוק את המחירון לעבודת המנעולנות על מנת לדעת מהו טווח המחירים. קחו בחשבון שמחוץ לשעות העבודה, העלות תהיה גבוהה יותר, אבל אין זה אומר שפריצת רכב בשבת צריכה לעלות לכם באלפי אחוזים יותר מאשר ביום רגיל. תבררו את המחיר אצל המנעולן עוד לפני שהוא יוצא לדרך.

בחרו בטובים ביותר – מנעולן ברגע לשירותכם

5/5 - (9 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?