מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

כספות ביתיות – איזה סוגים קיימים?

ברוב המקרים, אנשים שמתקינים כספות ביתיות עושים זאת לאחר שכבר פרצו לביתם. השאננות האופיינית לישראלים, המחשבה ש"לי זה לא יקרה" היא מחשבה טיפוסית לישראלי המצוי, מחשבה שעלולה לעלות לו ביוקר במקרה הצורך. במאמר הבא נסביר על המקרים שבהם כדאי להתקין כספת בבית, על סוגי הכספות הקיימות בשוק, ונוסיף מספר טיפים לבחירת כספת המתאימה לצרכים שלכם.

מתי נתקין כספות ביתיות?

כספות ביתיות מיועדות להגן על חפצים יקרי ערך או בעלי סיכון בטיחותי בתוך הבית. במקרה הראשון, שבו בעלי הבית מעוניינים להגן על חפצים יקרי ערך כמו תכשיטים, אגרות כסף או כסף מזומן לדוגמא, הכספת מיועדת להגנה מפני פורצים. כאשר מותקנת בבית כספת, גם במקרה של פריצה ושוד, היא מהווה הגנה כפולה מפני שוד של חפצים חשובים שערכם רב.

במקרה השני, שבו נרצה להגן על חפצים בעלי סיכון בטיחותי ליושבי הבית, בדרך כלל יהיה מדובר בכלי נשק שלא יכולים להגיע להישג ידם של הילדים הנוכחים בבית. תקנות הצבא וכוחות הביטחון מחייבות אנשים נושאי נשק לשמור על כלי נשקם מאחורי שני מנעולים, ועדיף בתוך כספת על מנת למנוע נזקים בטיחותיים ואסונות כבדים.

פריצת כספת דיגיטלית
פריצת כספת דיגיטלית

אילו סוגי כספות קיימים כיום?

שוק הכספות כולל מגוון רחב של סוגי כספות הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים רבים. בין הסוגים הבולטים של הכספות: כספות דיגיטליות, כספות ביתיות, כספות ביתיות משוריינות, כספות חסינות אש וכספות כבדות. פורץ מנעולים מקצועי ידע לאתר ולטפל בתקלה בכל סוגי הכספות.

ככלל, קיימים שני סוגים מרכזיים: כספת דיגיטלית וכספת מכנית. הדיגיטלית מופעלת באמצעות הקשה של קוד מסוים שפותח את הכספת. את הקוד ניתן לתכנת בכל פעם מחדש שסוגרים את הכספת (בדומה לכספות של בתי מלון) או אחת ולתמיד, לבחירת המשתמש. הכספות המכניות פועלות באמצעות צילינדר משוכלל וידני, שנפתח באמצעות מפתח ייחודי.

כספת מכנית
כספת מכנית

טיפים ועצות לבחירת כספת שתתאים עבורך

במקרים רבים שבהם מתרחשת פריצה של כספות ביתיות, השודדים פשוט עוקרים את הכספת ממקומה. על מנת למנוע עקירה של הכספת כדאי מאוד לרכוש כספת כבדה שתקשה על הפורצים לשאת אותה בזמן פריצת הכספת שנמשכת דקות מעטות. בנוסף, כדאי לעגן את הכספת לקיר שעשוי מבטון וגם לרצפה, על ידי שימוש בעיגון כפול אנו מקשים על הפורצים לעקור את הכספת ממקומה ומאפשרים שמירה מלאה על הציוד שבתוך הכספת.

תקלות נפוצות בכספות

ישנן מספר תקלות נפוצות בכספות בגינן יהיה צורך בהזמנת פורץ כספות, בין היתר – בטריות שנגמרות בכספות דיגיטליות, תקלות במנעולי הכספות, דלת כספת שאינה נפתחת, תקלות במנגנון הקוד ושכחה של הקוד אשר פותח את הכספת.

כספת דיגיטלית
כספת דיגיטלית

איך לבחור פורץ כספות מקצועי?

פריצת כספות דורשת רמת מיומנות גבוהה במיוחד ויכולות טכניות מצוינות. לצד המקצועיות הרבה, חשוב לשים דגש רב על נושא האמינות של אותו איש מקצוע נבחר ולוודא שיש ברשותו את הרישיונות המתאימים לעיסוק במקצוע.

מהסיבות הללו חשוב לא להקל ראש בבחירת הפורץ ולעשות שימוש בכל הכלים האפשריים אשר בכוחם להבטיח לכם שאכן מדובר באיש מקצוע מנוסה ואמין שגם יגבה עבור שירותיו סכום כסף הוגן.

אז אם אתם תרים אחר פורץ כספות ולא מעוניינים להתפשר על אמינות, ניסיון ומקצועיות – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ובתוך זמן קצר, יגיע אליכם איש מקצוע מיומן, אמין ומנוסה אשר יעניק את הפתרון הטוב והאיכותי ביותר לתקלה ואתם תוכלו לחזור וליהנות מגישה נוחה לתכולת הכספת שלכם ומביטחון בידיעה שהרכוש שלכם מוגן. פורץ כספות אצלכם בעבודה או בבית תוך 20 דקות.

פורץ כספות
פורץ כספות

פורץ כספות מקצועי ומיומן

כספת מכילה בדרך כלל מסמכים חשובים, סכומי כסף או רכוש בעל ערך רב לבעליו. כחלק מכך, מקרים בהם הכספת לא נפתחת כתוצאה מתקלה עלולים לגרור לחץ ובהלה. אז רגע לפני שנעתקת הנשימה, אפשר להירגע – הפתרון לבעיה נמצא במרחק שיחת טלפון לחברת מנעולן ברגע.

חברת מנעולן ברגע מציעה שירות מקצועי ואמין של פריצת כספות – תוך זמן קצר מרגע השיחה, יגיע אליכם פורץ כספות מומחה ומנוסה המכיר את כל סוגי הכספות ויאפשר לכם לשוב וליהנות מהגישה לתכולה. הטכנאי המנוסה של החברה, מחזיק תעודת מנעולן מקצועי, כך שתוכלו להיות שקטים בידיעה שהעבודה מתבצעת על ידי אדם אמין.

5/5 - (9 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?