מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

איפה הכי מומלץ להחביא את הכספת בבית?

הסטטיסטיקה לא מראה מצב חיובי במדינת ישראל. אמנם אנחנו ידועים בתור עם אוהב ומגובש אך עם זאת במדינה של קצת יותר משמונה מיליון אנשים, ישנן בשנה אחת כמאה וחמישים אלף פריצות לבתים. אם אתם חושבים שעליכם יפסחו, אתם טועים. פריצה לבית היא מצב לא נעים לאף אחד ומעבר לעובדה שגונבים לנו ציוד יקר ערך שלא תמיד מכוסה בביטוח, עוגמת הנפש היא עצומה, תחושת חוסר הביטחון בלתי ניתנת לתיאור והשוק מלווה אותנו במשך חודשים רבים לאחר מכן.

לא להיות שאננים בכל מה שקשור ליקר ללבכם

הבית שלנו הוא מקום המבטחים שלנו והמחשבה שמישהו נכנס אליו ולקח כל מה שיכול היה לקחת היא תחושה מצמררת וגם אם אתם חושבים שדלת חזקה עם מנעול איכותי יציל אתכם מפריצת הדלת, היום לגנבים יש שיטות יצירתיות להיכנס.

כספות להגנה מיטבית

כספת משומשת בכל מהגזרים. גם במפעלים ניתן למצוא כספות, בדיוק כמו שיש כספות ביתיות או כספות לבתי עסק. כל אחד רוצה להגן על היקר לו מכול כאשר בכספת ניתן לאפסן כל מה שרוצים. מצד אחד, תוכלו לשמור שם כסף מזומן יש לכם או תכשיטים יקרי ערך, כמו למשל טבעות או שרשראות וגם משקפיים יקרות, שעוני יוקרה ועוד. כספות לא תמיד משמשות אך ורק לחפצים בעלי שווי כספי גבוה אלא ערך רב שהוא הרבה יותר מכסף למשל מסמכים מסוימים, חוזי או מכרזים ועוד. גם מחשב נייד מכיל מידע מאוד רגיש, נשקים או כל פריט מסווג אחר יכול להיות בביתכם מוגן תחת הכספת. בכספות ביתיות ניתן לאחסן גם חומרים בעלי ערך רגשי רב כמו קלטות ישנות מאירועים, תמונות נוסטלגיות של הילדים כשהיו קטנים או פריטים שלאנשים אהובים שהלכו לעולמם ואנו רוצים לשמור מכול סיכוי קטן שייעלמו.

קראו גם:  איך מוצאים חברה מקצועית לביצוע עבודות גבס בירושלים?

איפה הכי מומלץ להחביא את הכספות בבית?

  • כדי להחביא כספת בצורה טובה וכדי להגן עליהן מאלו שפורצים לביתנו, חשוב להבין מהי דרך הפעולה הנפוצה שלהם. ניתן לראות לפי הסטטיסטיקה שגנבים שפורצים לביתנו לא מתעסקים כמעט בכלל במנגנון של הכספת אלא מוציאים אותה ממקומה. ישנן שיטות רבות כיצד לפרוץ כספת כאשר חלק מהפורצים קודחים אותה וחלק הורסים את המנגנון שלה בעזרת לום או מכות פטיש אך כדי להגן בצורה מלאה, אתם חייבים להסתיר אותה היטב, ושתהיה מעוגנת היטב למקומה כך שלא ניתן לשלוף אותה.
  • אמנם בסרטים רואים תמיד כספת שמוחבאת מאחורי תמונה בקיר. ראשית, חשוב להבין על איזה קיר מדובר. הקיר אליו היא מחוברת חייב להיות קיר בטון. לא לקיר גבס, לא לקיר עץ ולא לאף קיר אחר חלש ביציבותו. קיר בטון כמו זה שנמצא בקירות החיצוניים של הבית או קיר של מרחב מוגן הם הקירות הטובים ביותר, כך ניתן לקדוח חורים מתאימים ולעגן אותה היטב גם ברצפה וגם בקיר.
  • כספת שמוחבאת בתמונה יכולה להיות רעיון נהדר אך חשוב מאוד לא להיות צפויים. אם יש לכם תמונה אחת בבית, אל תשכחו להציב כמה תמונות כדי שהדבר לא יהיה חשוד. מומלץ להסתיר אותה במיקום לא שגרתי אם כבר בחרתם בהסתרה על ידי תמונה.
  • האמבטיה היא מקום מעולה להסתרת כספת. מדובר במקום לא צפוי, וגם המבנה שעשוי אריחי קרמיקה לא נתפש כאזור טוב להסתרת כספת. ישנן שיטות רבות כיצד לשלב את הכספת באמבטיה וכדאי לבדוק אחת מהן.

הסתרה במקום לא נוח

פורצים רבים משמשים בלום ובמקדחות כדי להוציא את הכספת או לפתוח אותה. לכן אתם צריכים להקשות עליהם ולהציב אותה במקום שלא נוח להשתמש בכלים כאלה. פינות צפופות מלאות ברהיטים, בוידעם, בתוך המדרגות או כל אזור אחר שהוא צפוף ולא מרווח יהיה בחירה נכונה להסתרת הכספת.

5/5 - (9 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?