מנעולן ברגע

התקשר עכשיו למנעולן

מיהו פורץ רכבים המוסמך לכך?

האם כל אדם המציג עצמו כפורץ רכבים מוסמך לפרוץ רכבים בצורה חוקית? מה כוללים שירותיו של פורץ רכבים או פורץ מנעולים מוסמך? המחשבה אודות פריצת רכבים נתפסת ברוב המקרים כמעשה לא חוקי המתרחש ע"י גורם שלילי המנסה לגנוב את רכבך או את תכולת רכבך.

כיום, כל פורץ רכבים המציג עצמו כמנעולן רכב בעל תעודת מנעולן מורשה או פורץ רכבים מוסמך בעל אישור משטרתי הנו איש מקצוע המוסמך לבצע את פעולות הפריצה השונות, כמו גם להעניק את שירותי המנעולנות השונים. שירותיו של פורץ רכבים בא לידי ביטוי בפריצת כלי רכב מסוגים שונים, כמו כן בהתאם לניסיונו ולהכשרותיו המצטברות בכוחו להציע לך שירותים נוספים.

מתי להזמין מנעולן רכב מוסמך?

כאשר נקלעת לסיטואציה לא צפויה הדורשת ממך את עזרתו של פורץ רכבים, חשוב שיהיה לך למי לפנות, אך חשוב עוד יותר שבעל המקצוע אותו הזמנת יידע לחלץ אותך בצורה המקצועית והאמינה ביותר מבלי לגרום לרכבך נזקים מיותרים. פורץ רכבים ותיק ומנוסה יעניק לך את מיטב שירותי המנעולנות בראש שקט ובטוח. לרוב, פורץ רכבים יוזעק כאשר מדובר באירוע הכולל מנגנון נעילה תקול או איבוד מפתח הרכב, ואף במקרים בהם מדובר בסכנת חיים ממשית כאשר נמצא אדם כלוא בתוך כלי הרכב מבלי יכולת לפתוח את דלתות הרכב.

האם פורץ רכבים יודע לפרוץ את כל סוגי הרכב?

אחד האתגרים של כל פורץ רכבים מוסמך הנו להכיר את סוגי הרכבים השונים על מנת להעניק את שירותי המנעולנות הרכב בצורה המקצועית והמקיפה ביותר. בין כלי הרכב המנועיים הנפוצים בישראל אפשר להבחין בסוגי הרכב הבאים: מאזדה, סובארו, יונדאי, טויוטה, מיצובישי, ניסאן, רנו וסוגי רכב נוספים. רוב סוגי הנעילה של כלי הרכב המנועיים בישראל הנם חשמליים, יחד עם זאת כל מנעולן רכב או פורץ רכבים מוסמך אשר צבר ניסיון במרוצת השנים יוכל להעניק לך את הפתרון והשירות על הצד הטוב ביותר.

מה ההבדל בין פורץ רכבים למנעולן רכב?

אדם המציג עצמו כמנעולן רכב הנו בעל מקצוע מוסמך הרשאי לפרוץ רכבים באופן חוקי ואחראי על מתן פתרונות ושירותי מנעולנות רבים הכוללים בין השאר, פריצת דלתות, פריצת מנעולים, פריצת כספות, שכפול מפתחות רכב, פריצת והחלפת מנעולים, מכירת סוגי מנעולים שונים, פריצת קודנים ועוד. פורץ רכבים בדרך כלל הנו בעל מקצוע אשר תחום ההתמחות שלו הנו פריצת רכבים כאשר מפתח הרכב אבד או נשבר. חשוב לבדוק ולוודא את התעודות הרלוונטיות של כל בעל מקצוע באשר הוא.

מנעולן רכב – פריצת מנעולים

במרוצת השנים הפך מקצוע המנעולנות למקצוע נחשק במיוחד הודות לביקוש העצום עבור שירותי המנעולנות השונים. תחום פריצת הרכבים הוא מהתחומים המובילים בענף המנעולנות, כמו גם פריצת כספות. צוות המומחים שלנו מכיל מנעולנים מוסמכים בעלי תעודת יושר מהמשטרה ותעודת מנעולן מורשה, ואנו בראש ובראשונה מבינים היטב את הסיטואציה אליה נקלעת. אנו דוגלים בתודעת שירות גבוהה במיוחד בדגש רב על מקצועיות ואמינות.

דגשים חשובים טרם הזמנת מנעולן רכב

אם נקלעת למצב בו החלטת להזמין את שירותיו של פורץ רכבים מוסמך, אנו בטוחים כי אחד הדברים החשובים לך ביותר הוא שנהיה זמינים עבורך בכל רגע נתון ונגיע אלייך במהירות האפשרית. אנו מתחייבים בפניך כי באפשרותנו להגיע אלייך עד 30 דקות מרגע יצירת הקשר עם נציג מטעמנו, ומנעולן רכב או פורץ רכבים מוסמך יגיע אלייך בזריזות במטרה לחלץ אותך מהסיטואציה אליה נקלעת. חשוב לשים לב להמלצות השונות של אנשי המקצוע בענף המנעולנות, ולוודא את אמינותן.

כיצד לזהות תעודות מנעולן מורשה?

כיום אין אף חוק במדינת ישראל הנוגע להוצאת רישיון מנעולן מורשה. במילים אחרות, כל אדם יכול היום ללמוד בכוחות עצמו דרך נפלאות האינטרנט "כיצד אפשר לפרוץ מנעולים, רכבים או דלתות מסוגים שונים". יחד עם זאת, קיימים בישראל מספר עמותות שונות בהם רשומים מנעולנים מורשים אשר ניתנה להם ממשטרת ישראל תעודת יושר המעידה על אמינותו של בעל המקצוע. חשוב מאוד לשים לב לתעודות השונות ואף לדרוש את המסמכים הרלוונטיים על מנת למנוע מאדם מתחזה לנזקים מיותרים ברכושך הפרטי ואף למנוע פריצות בעתיד מאותו גורם מתחזה.

5/5 - (9 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?